پیروزی دکتر محمود نگهبان سلامی در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار


تبریک
تبریک
تبریک

تبریک به علما به نگهبان به توکلی و به غیور مردان خواف درود و تبریک بر غیرت خوافی ها

بار دیگر مردم خواف با تابعیت از علما و حوزه حماسه ای دیگر آفریده و نام زیبای خواف شریف را مجدداً بر سر زبان ها جاری ساختند

باز خوافی ها ثابت کردند که در راه دین و مذهب همه هستی خود را فدا میکنند. انتخابات محکی بود تا عده ای سنی نما مشخص شود

درود و صد درود و تبریک و هزاران تبریک بر علمای گرانقدر علی الخصوص مولانا حبیب الرحمن مطهری که از سوی منافقان و دشمنان اتحاد مردم و حوزه تهمت ها شنیدند و مانند کوه استوار راهنمای ما بوده و هستند



مردم خواف ثابت کردند که بازی های سیاسی چهار ساله را به دین که دنیا و آخرتشان هست نمی فروشند

وحدت،عزت،شرف،یکپارچگی،یکدلی، تعصب ملی،برادری همه برای دین و دیندار یعنی خوافی


کانال تلگرام اهل سنت شهرستان خواف
https://telegram.me/KhafSunni



تاريخ : شنبه 8 اسفند 1394برچسب:, | 5:5 | نويسنده : ابوعمر |

 

❤️عشقم وطنم خواف شریف❤️

برای خواف و خوافی ها (حتماً بخوانید و نشر کنید)

 خواف شهر یک شبه نیست در خود شاهان و وزیران پرورانده، دلیران و امیران داشته، اما خصم صفویان را نیز دیده. ولی چون شیر استوار آرمیده.

سخنی بگویم به امیرجان (دکتر خنده روی خواف):
آقا دمت گرم، مرد مبارزه و خدمت ، استوار و محکم ، راسخ و مردمی بودی ولی ائتلاف را راه چاره دانستی و پیشاهنگ عزم ندای وحدت شدی.
اما ............



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 3 اسفند 1394برچسب:خواف , دکتر نگهبان سلامی خواف , انتخابات خواف, | 16:49 | نويسنده : ابوعمر |

جلسه زیبای ائتلاف و وحدت بین کاندیداهای اهل سنت حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار

پیروزی واقعی در بین نمایندگان اهل سنت شهرستان خواف و رشتخوار

امشب مورخ 94/11/26 جلسه زیبای وحدت و اخوت جهت ائتلاف بین کاندیداهای اهل سنت با هماهنگی حوزه های علمیه اهل سنت خواف ، خلیل آباد ، سنگان و نشتیفان بعد از نماز مغرب با دعوت 650 نفر از تمام شهرها و روستاهای اهل سنت دعوت و اقدام به رای گیری شد و صندوقهای رای از حوزه های نشتیفان،سنگان،خلیل آباد به حوزه عملیه احناف خواف منتقل و شمارش آرا در حضور کاندیداها انجام شده و آقای دکتر نگهبان نماینده فعلی با......



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1394برچسب:وحدت اهل سنت خواف , اهل سنت شهرستان خواف , وحدت کاندیداهای خواف, | 23:23 | نويسنده : ابوعمر |

پیام مولانا مطهری به دنبال اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»

DSC_0015

به دنبال اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس نبی رحمت -محمد مصطفی صلی الله علیه و سلم- حضرت مولانا مطهری ریاست محترم حوزه علمیه احناف خواف به همراه ائمه جمعه و جماعات و حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان خواف در محکومیت این عمل شنیع اطلاعیه ای صادر نمودند که متن آن به شرح زیر است:

این روزها شاهد اقدام نابخردانه نشریه «شارلی ابدو» فرانسوی مبنی بر انتشار تصاویر موهن و کاریکاتوری از پیامبر اکرم (ص) هستیم که خشم و نفرت نزدیک به دو میلیارد مسلمان و تمام افرادی را برافروخت که شناخت درستی از ادیان الهی داشته و مخالف بی عدالتی و افراطی گری هستند.

بدیهی است که این عمل شنیع و دور از عقل، خود ناشی از افراطی گری است و هیچ مناسبتی با آزادی بیان ندارد؛ زیرا اهانت به دیگران و عقاید آنها نمی تواند به معنای آزادی بیان باشد، بلکه معنای انسانیت و آزادی را واژگون نموده، به پائین تر از مرتبه حیوانیت سقوط می دهد.

لازم به ذکر است همانطور که جنایت های هیتلر و ظلم های وارد بر ویتنام و بمباران هیروشیما و نسل کشی در آفریقا و میانمار را به ادیان و اهل آن نسبت نمی دهیم بلکه عمل زشت حاملین آنها می دانیم، زمانی که اعمال غیر اسلامی و غیر انسانی همچون ترور و امثال آن از افرادی مسلمان نما سر زد هیچ ارتباطی به مسلمین و دین و پیامبر اسلام (ص) نخواهد داشت.

ما جامعه روحانیت اهل سنت شهرستان خواف اعم از مدارس علوم دینی و ائمه جمعه و جماعاتهمانطور که اعمال تروریستی را در هر کجا و توسط هر شخص و گروهی انجام گیرد محکوم می کنیم، این عمل غیر انسانی نشریه «شارلی ابدو» را که با انتشار تصاویر موهن، هویت افراطی گری خود را آشکار نموده است به شدت محکوم نموده، از سازمان ملل و سران ممالک و خردمندان جهان خواستاریم قطعنامه ای برای مقابله باتوهین به ادیان، مذاهب و عقاید و شخصیت های دینی به تصویب برسانند.



تاريخ : شنبه 3 بهمن 1393برچسب:, | 8:40 | نويسنده : ابوعمر |

مولانا مطهری: "کاروان پیاده زائران اهل سنت مشهد" را خلاف عقیده و مذهب اهل سنت دانست

در هفته های اخیر صدا و سیما با پخش کاروان های به نام " کاروان پیاده زائران اهل سنت مشهد" مدعی شده که اهل سنت با این زیارت مولانا حبیب الرحمن مطهریمرقد امام هشتم شیعیان در کاروان های پیاده محبت خود را به اهل بیت نشان می دهند مولانا مطهری در خطبه های نماز جمعه ضمن رد این مطلب محبت اهل سنت را طبق عقیده اهل سنت و به روشی که در کتب اهل سنت آمده لازم دانست.

 مولانا حبیب الرحمن مطهری امام جمعه اهل سنت خواف در خطبه های نماز جمعه این هفته 12 دیماه با اشاره به بازتاب گزینشی صدا و سیما و سایت های وابسته به جریان های فرقه گرا از تصاویر افرادی که از آن به عنوان "کاروان پیاده زائران اهل سنت ثامن الحجج" نام برده است گفت:

ما اهل سنت و جماعت همانطور که بارها گفته شده است، با اهل بیت محبت داریم و این جزء ایمان ماست و شیوه و روش اظهار محبت در کتب ما بیان شده است. بنابراین اگر کسی آن طریقه را تغییر می دهد و خلاف آنچه در کتب عقیده و مذهب آمده است عمل می کند، نقص از جانب خود اوست و به مذهب و صاحب مذهب برنمی گردد و آنرا به حساب مذهب نباید گذاشت.

مولانا مطهری همچنین به  عوامل وحدت اشاره کرده و فرمود: از مواردی که می تواند وحدت را مستحکم کند، اجرای عدالت در بین شهروندان، احترام به عقاید ، مقدسات ، بزرگان دین و صحابه کرام است و صدا و سیما که رسانه ای ملی است باید این موارد را مدنظر قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه احناف خواف در ادامه افزود: "همچنین نباید سیاسیون این زمان را با صحابه و بزرگان دین مقایسه نمود، چون خداوند در قرآن کریم از آنها تعریف و تمجید نموده است."



تاريخ : جمعه 16 دی 1393برچسب:عقیده اهل سنت , مولانا مطهری , خواف, | 10:17 | نويسنده : ابوعمر |
صفحه قبل 1 صفحه بعد